5 Ağustos 2016 Cuma

Ben 10: Reboot Yeni Şeyler ve İnceleme

BEN 10: REBOOT 2016




       Ben 10: Reboot, Dünya genelinde sonbaharda, Amerika'da ise 2017'nin başında çıkacak olan Ben 10'in tekrardan 10 yaşına döneceği(reboot) çizgi dizidir. Geçtiğimiz günlerde yeni seri hakkında birçok fotoğraf ve video yayınlandı bende şunları bir inceleyeyim dedim.
     
       Öncelikle San Diego Comic Con 2016'da yayınlanan 1 dakika civarı sahnesini izleyelim.


Şimdi diyeceksiniz "Bu ne ulan?!! çocukluk çizgi dizimize ne yapmışlar?!?!" Bende ilk izleyişte hay sizin yapacağınız reboot a... falan demiştim ama sonradan bir daha bakınca inanmayacaksınız ama çok sevdim. Yani zaten atmosfer çizimler çok hoş yani modern bir çizgi dizinin 'hiç istemesem de' bu tarz da olması lazım.

Çizimler Steven Universe ve Gravity Falls'u andırıyor. Zaten yeni seri Gravity Falls gibi olacaksa başımın üstünde yeri var. Teen Titans Go veya yeni Powerpuff Girls gibi olmasında.
Ama zaten başta Steven T. Seagle ve John Fang gibi isimler var ve onlara güvenim sonsuz. Bir de Facebook'taki yorumlara bakıyorum çoğu kişi beğenmemiş. Arkadaşım sizin için 2005'teki çizimleri geri mi getirsinler ? :D


Onun dışında Ben'in tipine gelecek olursa her ne kadar eski serilere göre alışılmadık bir şey olsa da bence fena değil. Yani eski serileri daha çok izlediğimiz ve sevdiğimiz için kötü geliyor gözümüze fakat şöyle objektif bakınca bence harika duruyor.
Mesela yandaki resim de çok hoş durmuş bence.

Gelelim diğer şahısların tipine yani Büyükbaba Max ve Gwen'in tipine. Burayı uzatmayacağım çünkü ikisini de harika buldum.


                                        


  Dönüşüm sahnesine gelecek olursak Omniverse hariç diğer serilerden daha güzel bir dönüşüm sahnesi olmuş fakat bunu Ben'in aptap aptal bağırması ve Elmas Kafa'nın tipi bozuyor. :D
BAKIN NE GÜZEL BİR DÖNÜŞÜM.
A-AMA BU DA NE ?? :D





























Video'da da farketmişsinizdir sanki Ben, Elmas Kafa'yı gereğinden fazla kullanabiliyor. Yoksa artık uzaylılar daha mı güçlü? Eğer öyleyse daha güzel olur.

Bir de eğer Ben'in uzaylılarını güçlendiriyorlarsa düşmanlarını da güçlendirmeliler. Vilgax'ı merak edenler görebiliyorum sizi. ;) Ama maalesef şuana kadar hangi kötülerin olacağı açıklanmadı veya onlardan resim gelmedi. Fakat yayınladıkları video'da(üstteki değil) 4 tane yeni kötü gözüktü onlarıda hemen sizlerle paylaşayım. Zaten yapımcılar ilk serideki birçok kötü yeni seride de olacak dedi. Ayrıyetten yeni kötülerde olacakmış.

Kusmuk atan böcek suratlı adam. :D
İlk seriden bir kötüye benziyor ama tam da benzetemedim. Göstereyim sizede:
Yarı benziyor yarı benzemiyor. ;)

Bunun ne olduğunu çözemedim ama büyük ihtimalle Dr. Animo'nun mutant hayvanı.


Buda küçük böcük adamcık. :D
    Son olarak gelin yayınlanan videoda ki uzaylıları inceleyelim.
Pulkanat'ın yeni görünüşü. Hemen ne yapmışlar bizim Pul Kanat'a diye atlamayın. Bence gayet hoş olumuş yeni tasarımı. Ben çok beğendim.
Şimşek Hız. Üstteki kusmuk atan adam yüzüne kusmuk attığı için maalesef yüzünü göremiyoruz ama diğer şeylere bakarsak eski seriye sadık kalmışlar. Sadece biraz boyu küçülmüş. :D
Özellikle Dört Kol'u beğendim. Elindeki siyahlıklar çok çok güzel durmuş. Diğer kısımlar ise ilk serideki gibi. Bakalım hala en sevdiğim uzaylı Dört Kol mu? ;)
Ve favori uzaylım Ateş Topu(Steven T. Seagle'ında Ateş Topu ehehe). İlk seriye yakın olmuş. Sadece yüz kısmı farklı ve Omnitrix sembolü diğer serilere göre daha üstte. Bence hala karizmasını koruyor. (Umarım Elmas Kafa farklı görünüyordur.)
Ve zeki uzaylımız Gri Madde. Farklı olarak göz rengi değişmiş ve haliyle kıyafetimiz değiştiği için Gri Madde'nin de değişmiş.
Yıldırım Topu. Kafa bölümüne daha fazla siyahlık eklenmiş. El bölümüne de siyahlık eklenmiş. Arkasından Omnitrix sembolünün üstüne gelen siyah çizgiyi de yok etmişler. Bunu da sevdim güzel olmuş.

Bunlara ek olarak Güncelleme, Vahşi Asma ve yeni karakterimiz Overflow'da var onlarıda ilk resimde görebilirsiniz.


Son sözlerimi de söyleyeyim. Umarım beklentileri karşılayan harika bir seri olur. Benim umudum var bu seriden. Zaten benim için önemli olan hikayedir. Herkes için öyle olması lazım aslında da yok illa çizim de çizim tabii bunu diyenlerin çoğu Ben 10'den anlamayan sadece ilk serisini veya UA'yı izleyen kişiler. Omniverse en güzel seri dediğimde üzerime saldırıyorlar sığırlar :D
      

Dediğim gibi umarım çok güzel bir seri olur. Korktuğum şey sırf komedi üzerine kurulu olması.Bknz:Teen Titans:GO. Demek istediğim Ben 10 hiçbir zaman komedi üzerine kurulu olan bir çizgi dizi olmadı. Evet her zaman çocuklar içindi, güldürüyordu bizi ama her zamanda duygusal sahneleri olan, insanlara ders veren bir çizgi diziydi. Mesela benim Omniverse'de ağlamışlığım vardır. Umarım bu özelliğini yitirtmezler çizgi diziye diyelim ve yazımızı bitirelim. Hoşçakalın. ;)








6 yorum:

  1. 2005 Yılında Çıkan İlk Ben 10 Çizgi Flimine Benzetmişler Ki Bence O Çok Güzeldi Sabah 10:10 Da Carton Network'de Çıkıyordu Sabah Kalkıp İzliyodum :D Bence Güzel Olcak Gibi Ama Karakterler Çok Küçük Gözüküyor 8 Yaşında Değilde 5 Yaşında Gibi Belki Bunu Daha Uzun Sezonlar Haline Büyütcek Olabilirler Bence Güzel Olcak Gibi

    YanıtlaSil
  2. Yaban Köpek neden yok? Yapmaları lazımdır.

    YanıtlaSil
  3. Laan benin çizimi hiç güzel değil ve ben 10 un ün çok severim nereniz umutlu manyaklar hee bide bentenden hiç anlamıyorum öylemi yeni doğmamış bebekler bile bunu izlemez eski bölümleri izliyorum espirileri bile güzel değil beerbat bu hariç omniverse dahil hepsi güzel di

    YanıtlaSil
  4. Benten reboot tam bir sacmalik bunu yazan galiba yeni nesilci ben 2007 liyim ve bentenin bütün serilerini izledim Kevin bikere kendine onmitrix yapamaz onu azmuth yapıyor beş evrenin en zekisi çizimler berbat zaten güncelleme mor büyükbaba Max tesisatçı değil Benten benim en sevdiğim çizgi filmdir ne hale getirdiniz eski aksiyondan eser yok espriler berbat bir bölüm ön dakka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Knk kalp krizi geçirdim izleyince nerdeyse ölüyordum hadi omniverse orta seviyede genede iyiydi ama reboot book gibi kısaca cartoon network Dveyne mc duffin den sonra bozdu

      Sil
  5. Bence ben 10 nin 4 serisi gayet iyi ama reboot u görünce kalp krizi geçirdim zar zor atlattım KISACA BOK GİBİ

    YanıtlaSil